Werken bij Groene Hart Service
Uitzendbureau Groene Hart Service (GHS) heeft dagelijks zo’n 600 internationale medewerkers aan het werk bij hun klanten in het groen, de bouw, recycling, logistiek en productie sector. Zij zijn een absolute samenwerkingspartner voor zowel klant als uitzendkracht!
Alles wat je moet
weten over Groene Hart Service
Vanuit Amsterdam, Reeuwijk, Nieuwegein, Apeldoorn, Rosmalen en hun wervingskantoor in Polen, levert GHS landelijk gekwalificeerd en betrouwbaar personeel! Vanwege de diversiteit in sectoren en functies, is er altijd een pool van gemiddeld 600 medewerkers aan het werk. Zij worden op verschillende plekken ingezet. Wil jij graag bijdragen aan deze positieve werkplek voor een doelgroep die de extra aandacht goed kan gebruiken? Hier combineer je jouw commerciële vaardigheden met een sociale missie.
Met ongeveer 35 collega’s en verschillende vestigingen verspreid over het land (en Polen) werkt Groene Hart Service aan hun missie. Het is een bedrijf met commerciële doelstellingen en een sociaal (groen) hart! De waarden waarnaar gehandeld wordt richting klanten, kun je ook zien als belangrijke pilaren voor de bestaande cultuur. De initialen van Groene Hart Service hebben ook ieder een speciale betekenis.
Groei komt binnen dit bedrijf overal in terug. Zij zijn altijd op zoek naar kansen in de markt en zoeken dan ook collega’s die hier oog voor hebben. Dat gaat gepaard met de persoonlijke ontwikkeling van collega’s. Nieuwe collega’s komen hier vaak met een compleet andere werkachtergrond binnen. Omdat GHS sterk is in het opleiden én begeleiden van mensen krijg jij al het vertrouwen om het werk eigen te maken. Met dezelfde blik naar binnen, kijken ze ook naar buiten.
Hart. Hard werken, met een hart voor de zaak: voor elkaar en hun eigen mensen. Als medewerker bij GHS wil je mensen écht verder helpen. Als je niet graag met mensen werkt – is dit niet de plek waar je tot bloei komt. Hier combineer jouw commerciële skills met een sociale missie. Binnen GHS wordt commercieel succes namelijk vooral ervaren bij een goed relatiebeheer. Jij laat je gezicht graag zien bij de bedrijven waar je voor werkt, maar komt ook graag buiten bij de groenvoorziening. Jullie gaan voor een langdurige samenwerking met de klant, uitzendkracht én elkaar.
Samen. Onderscheidend bij Groene Hart Service is dat de focus in de organisatie ligt op samen doelen behalen en bereiken. Zij geloven erin dat deze aanpak leidt tot meet succes. De verschillende vestigingen werken veel samen, net zoals de verschillende afdelingen. Heeft een andere vestiging hulp nodig? Dan spring je natuurlijk bij. Ieder zet een stapje extra voor de klanten en elkaar.
Verder is het voor Groene Hart Service tekenend dat er actief om feedback wordt gevraagd. Het wordt ook gewaardeerd als je dit graag geeft! Er zijn weinig organisatielagen waardoor het contact goed, vlot en prettig verloopt.
Groei komt binnen dit bedrijf overal in terug. Zij zijn altijd op zoek naar kansen in de markt en zoeken dan ook collega’s die hier oog voor hebben. Dat gaat gepaard met de persoonlijke ontwikkeling van collega’s. Nieuwe collega’s komen hier vaak met een compleet andere werkachtergrond binnen. Omdat GHS sterk is in het opleiden én begeleiden van mensen krijg jij al het vertrouwen om het werk eigen te maken. Met dezelfde blik naar binnen, kijken ze ook naar buiten.
Hart. Hard werken, met een hart voor de zaak: voor elkaar en hun eigen mensen. Als medewerker bij GHS wil je mensen écht verder helpen. Als je niet graag met mensen werkt – is dit niet de plek waar je tot bloei komt. Hier combineer jouw commerciële skills met een sociale missie. Binnen GHS wordt commercieel succes namelijk vooral ervaren bij een goed relatiebeheer. Jij laat je gezicht graag zien bij de bedrijven waar je voor werkt, maar komt ook graag buiten bij de groenvoorziening. Jullie gaan voor een langdurige samenwerking met de klant, uitzendkracht én elkaar.
Samen. Onderscheidend bij Groene Hart Service is dat de focus in de organisatie ligt op samen doelen behalen en bereiken. Zij geloven erin dat deze aanpak leidt tot meet succes. De verschillende vestigingen werken veel samen, net zoals de verschillende afdelingen. Heeft een andere vestiging hulp nodig? Dan spring je natuurlijk bij. Ieder zet een stapje extra voor de klanten en elkaar.
Verder is het voor Groene Hart Service tekenend dat er actief om feedback wordt gevraagd. Het wordt ook gewaardeerd als je dit graag geeft! Er zijn weinig organisatielagen waardoor het contact goed, vlot en prettig verloopt.
Ieder jaar worden er nieuwe organisatiedoelstellingen gesteld. Deze bestaat uit een omzetdoelstelling en daarnaast worden er doelen bepaald voor verschillende deelgebieden. Denk bijvoorbeeld aan een doelstelling op het gebied van commercie, branding en marketing.
Elk kwartaal wordt er een bijeenkomst georganiseerd met het hele bedrijf. Er wordt dan gekeken naar waar GHS staat ten opzichte van de doelstelling – zodat dit bij iedereen bekend is. Jij wordt hier als collega dus actief in meegenomen. Samen in de gesprekken met hr wordt er gesproken over jouw doelen: waar wil jij naartoe? Hoe hoop je je te ontwikkelen? En wat kan GHS daarin voor jou betekenen?
Zo is het al vaker opgevallen dat tijdens zo’n gesprek een scholingswens naar voren komt. Bij GHS doen ze niet aan een vast opleidingsbudget per jaar. Wil jij je omscholen, je kennis bijspijkeren of een nieuwe carrièrestap maken? Dan werken zij daar graag aan mee – zonder dat jij hiervoor hoeft te betalen. Je moet natuurlijk wel zelf de tijd en energie erin stoppen, maar er wordt alles gedaan om de drempel zo laag mogelijk voor je te maken.
Bij GHS zijn de kaders niet strak vastgezet. Sterker nog: het wordt enorm gewaardeerd als jij het initiatief neemt! Er zijn talloze verhalen van collega’s die binnen de organisatie van intercedent bijvoorbeeld de overstap maken naar back-office, marketing of een managerspositie. Al deze opties zijn mogelijk en bespreekbaar. Ze horen graag jouw ambities en kijken met je mee hoe zij hierin jou kunnen ondersteunen.
Elk kwartaal wordt er een bijeenkomst georganiseerd met het hele bedrijf. Er wordt dan gekeken naar waar GHS staat ten opzichte van de doelstelling – zodat dit bij iedereen bekend is. Jij wordt hier als collega dus actief in meegenomen. Samen in de gesprekken met hr wordt er gesproken over jouw doelen: waar wil jij naartoe? Hoe hoop je je te ontwikkelen? En wat kan GHS daarin voor jou betekenen?
Zo is het al vaker opgevallen dat tijdens zo’n gesprek een scholingswens naar voren komt. Bij GHS doen ze niet aan een vast opleidingsbudget per jaar. Wil jij je omscholen, je kennis bijspijkeren of een nieuwe carrièrestap maken? Dan werken zij daar graag aan mee – zonder dat jij hiervoor hoeft te betalen. Je moet natuurlijk wel zelf de tijd en energie erin stoppen, maar er wordt alles gedaan om de drempel zo laag mogelijk voor je te maken.
Bij GHS zijn de kaders niet strak vastgezet. Sterker nog: het wordt enorm gewaardeerd als jij het initiatief neemt! Er zijn talloze verhalen van collega’s die binnen de organisatie van intercedent bijvoorbeeld de overstap maken naar back-office, marketing of een managerspositie. Al deze opties zijn mogelijk en bespreekbaar. Ze horen graag jouw ambities en kijken met je mee hoe zij hierin jou kunnen ondersteunen.
Groene Hart Service biedt banen in diverse sectoren, zoals de bouw, groenvoorziening, GWW, recycling, logistiek, metaal en meer! Zij zijn continu op zoek naar gemotiveerde kandidaten die van aanpakken weten. In ruil daarvoor bieden ze jou een leuke passende werkplek, een goed salaris en persoonlijk contact.
Daarmee is GHS een zeer betrokken en servicegerichte partner voor de driehoek binnen de uitzendbranche: bureau – klant – uitzendkracht. Ze gaan regelmatig op werkbezoek om de geplaatste uitzendkrachten in de zomer van een koud drankje te voorzien en helpen ze klanten met het oplossen van personeelsbelemmeringen op de werkvloer.
Daarmee is GHS een zeer betrokken en servicegerichte partner voor de driehoek binnen de uitzendbranche: bureau – klant – uitzendkracht. Ze gaan regelmatig op werkbezoek om de geplaatste uitzendkrachten in de zomer van een koud drankje te voorzien en helpen ze klanten met het oplossen van personeelsbelemmeringen op de werkvloer.
Dit zeggen de collega’s van Groene Hart Service
"Ik besloot een andere baan te proberen maar na twee dagen belde ik Groene Hart Service en vroeg of ik alsjeblieft terug kon komen. Het kantoorpersoneel toonde direct veel begrip in deze situatie. De openheid van Groene Hart Service naar andere mensen is uniek en ongekend. Sinds deze periode kijk ik alleen nog maar vooruit." - aldus Joanne, medewerker bij Groene Hart Service.
"Tijdens de 12,5 jaar die ik al voor GHS werk, heb ik verschillende soorten werk gedaan, zoals de groenvoorziening en belader in de recyclingbranche. Ik ben altijd aanwezig en zet mij voor honderd procent in. Wanneer ik als belader in Nieuwegein aan het werk was, toeterde ik iedere ochtend naar het personeel van GHS. Iedere dag, op hetzelfde tijdstip. Ik voel mij onderdeel van GHS. Ik voel écht dat ik erbij hoor." - aldus John, medewerker bij Groene Hart Service.
Bekijk de vacatures bij LEF Recruitment
Meer weten?
Nieuwsgierig of Groene Hart Service misschien wel jouw nieuwe werkgever is? Of wil je vrijblijvend in gesprek over de vacatures, cultuur en andere mogelijkheden? Laat dan van je horen! Je kunt ons bellen of mailen en wij komen zo spoedig mogelijk bij je terug. #WijMatchen